Działamy...
Instrukcja 1/3
Tworzenie awatara
W Fungeneratorze przy użyciu sztucznej inteligencji możesz stworzyć swojego awatara. To świetna zabawa - zachęcamy do spróbowania! Pamiętaj jednak, że sztuczna inteligencja potrafi czasem zaskoczyć.
Pamiętaj, że wygenerowanie awatara ze swojego zdjęcia nie jest konieczne do zgłoszenia konkursowego.
Wszystkie dane są zabezpieczone zgodnie z obowiązującymi standardami ochrony informacji. Po zakończeniu konkursu zdjęcia zostaną trwale usunięte.
Jeśli chcesz stworzyć swojego awatara:
- Kliknij przycisk „WEŹ UDZIAŁ” – są umieszczone w różnych miejscach na naszej stronie. Przycisk przeniesie Cię do widoku tworzenia opakowania.
- Odszukaj puste okienko z podpisem „TWÓJ AWATAR” i kliknij „ZMIEŃ”. Pojawi się okienko z możliwością wgrania zdjęcia.
- Pomóż naszej sztucznej inteligencji rozpoznać płeć. Zaznacz, czy jesteś chłopakiem czy dziewczyną.
- Jeśli korzystasz z komputera, możesz wyłącznie wgrać wcześniej zapisane zdjęcie. Bawiąc się na telefonie, otrzymasz możliwość zrobienia nowego zdjęcia. Kliknij przycisk „WGRAJ ZDJĘCIE” lub “ZRÓB ZDJĘCIE”.
- Ustaw zdjęcie zgodnie ze wskazówkami, które zobaczysz na ekranie i kliknij przycisk „GENERUJ”. Teraz zaczyna się cała magia AI - generowanie zwykle trwa ok. 10 sekund, ale może to zająć trochę dłużej – nie zamykaj tej karty w przeglądarce.
- Otrzymasz cztery różne propozycje swojego awatara. Pamiętaj, że tworzy je zaawansowana sztuczna inteligencja, ale nawet ona może się czasem pomylić lub nieźle namieszać. Jeśli nie będziesz zadowolony z efektu, możesz powtórzyć proces wgrywania nawet tego samego zdjęcia, ale polecamy wgrać nowe.
- Może się zdarzyć, że system nie przyjmie Twojego zdjęcia - wówczas spróbuj wgrać inne.
- Jeśli efekt Cię zadowala, wybierz awatar, który najbardziej Ci odpowiada. Zaznacz okienko z wybranym awatarem i kliknij przycisk „WYBIERZ”. System usunie tło z Twojego zdjęcia i wstawi awatara na opakowanie, to też może zająć kilka sekund.
Projektowanie opakowania
Ta część zabawy jest elementem naszego konkursu – jeśli oczywiście zgłosisz swój projekt.
Zacznijmy zabawę w projektanta:
- Najpierw kliknij jeden z przycisków „WEŹ UDZIAŁ” – są umieszczone w różnych miejscach na naszej stronie głównej, na pewno je znajdziesz.
- Niezależnie od tego, czy masz swój awatar na opakowaniu, czy nie, możesz zacząć projektowanie swojego opakowania – wybierz tło klikając jeden z kafelków i zatwierdź przyciskiem “WYBIERZ”, jeśli efekt Ci się podoba.
- Teraz wybierz dowolne elementy z szerokiej bazy dostępnych grafik (assety), ozdabiając swoje wymarzone opakowanie. Jeśli stwierdzisz, że jednak chcesz zmienić tło – zawsze możesz wrócić do poprzedniego kroku, klikając strzałkę nad okienkiem wyboru.
- Dodawanie grafiki na opakowanie zawsze działa tak samo. Kliknij wybrany przez siebie obrazek, a ten od razu pojawi się w przestrzeni projektowej. Jeśli klikniesz wiele razy w jedną grafikę – pojawi się ich więcej dokładnie w tym samym miejscu.
- Grafiki umieszczone są na kilku podstronach – kliknij w ikony strzałek pod kafelkami, aby zobaczyć kolejne dostępne grafiki.
- Grafiki możesz dowolnie dostosowywać, korzystając z czarnych ikonek umieszczonych na obrysie danej grafiki. Powiększanie – chwyć za czarny kwadracik w prawym górnym rogu. Obracanie – to czarny kwadracik na środku. Usuwanie – odbywa się poprzez kliknięcie ikonki kosza na dole. Jeśli chcesz zmienić miejsce danego elementu, wystarczy, że chwycisz go i przesuniesz.
- Możesz skorzystać z wielu grafik w swojej przestrzeni projektowej, to właśnie z nich budujesz swój projekt opakowania. Jeśli zgłosisz go do konkursu będziemy oceniali jego kreatywność i kompozycję.
- Możesz zapisać swój projekt i mieć możliwość jego edycji w przyszłości, jeśli utworzysz swoje konto. Możesz to zrobić, klikając w przycisk „ZAPISZ ZMIANY”. Zgłoszenie konkursowe nie wymaga jednak tworzenia konta – to funkcja, która ułatwi Ci powrót do projektu później, jeśli teraz nie masz czasu go skończyć.
- Jeśli skończyłeś projekt, możesz zgłosić swoją pracę do konkursu. Kliknij przycisk „ZGŁOŚ PROJEKT DO KONKURSU”.
Zgłoszenie do konkursu
Aby zgłosić projekt do konkursu, kup dowolne płatki Lubella w czasie trwania konkursu (2.09.2024-27.10.2024), zachowaj paragon, stwórz swój projekt opakowania i zarejestruj go.
Przejdźmy do instrukcji rejestracji zgłoszenia:
- Po stworzeniu swojego projektu, kliknij przycisk „ZGŁOŚ PROJEKT DO KONKURSU”. Zobaczysz okienka do wypełnienia – wypełnij je wszystkie.
- Wpisz dane osobowe, takie jak adres e-mail czy data urodzenia. Pamiętaj, aby podać poprawne dane, tylko tak będziemy mogli wręczyć Ci ewentualną nagrodę.
- Wypełnij dane z paragonu potwierdzającego zakup płatków Lubella. Kliknij znak zapytania, a zobaczysz na zdjęciu, które informacje należy wpisać.
- Możesz zaznaczyć opcję założenia swojego konta lub zalogowaniu się do niego. Jest to dobrowolne – po utworzeniu konta, będziesz móc zapisywać projekty i wracać do nich, kiedy zechcesz, ale dla zgłoszenia pracy na konkurs nie jest to wymagane.
- Wypełnij zgody i oświadczenia dotyczące Twojego wieku. Jeśli jesteś osobą pełnoletnią, wystarczy, że zaznaczysz odpowiednie okienko. Jeśli masz 13-17 lat, będzie wymagana pisemna zgoda Twojego rodzica lub opiekuna prawnego (podobnie, jeśli masz mniej niż 13 lat). Zaznaczenie każdej z tych opcji wywoła odpowiednią instrukcję lub plik do pobrania i późniejszego wgrania.
- Po wypełnieniu wszystkich pól i upewnieniu się, że wprowadzone przez Ciebie dane są prawidłowe, kliknij przycisk „BIORĘ UDZIAŁ”. Jeśli coś nie będzie się zgadzać, nasz system podkreśli na czerwono odpowiednie okienko. Jeśli wszystko jest ok, zobaczysz komunikat o udanym zgłoszeniu pracy.
- Czekaj na dobre wiadomości! Może to właśnie Twoja praca wygra jedną z naszych nagród. ;) Jeśli tak się stanie, będziemy się z Tobą kontaktować. Pamiętaj, że każda praca musi spełniać założenia naszego regulaminu – w innym przypadku może zostać odrzucona.